Виховна робота. Схвалені рукописи
Список рукописів, які схвалені для використання у закладах загальної середньої освіти Науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України:
Протокол від 03 березня 2015 року № 1:
навчально-методичний посібник «Виховні аспекти педагогічної діяльності у сучасній школі» (укладачі: Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, О. С. Філоненко, В. В. Ковнер; за заг. редакцією Є.І. Коваленко);
науково-методичний посібник «Ключові напрями українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді» (автори: І. Д. Бех, К. І. Чорна);
методичний посібник «Виховання особистості у доброчинній діяльності» (за заг. редакцією Т. Ф. Алєксєєнко);
методичні рекомендації «Доброчинна діяльність школярів» (автори: Т. Ф. Алєксєєнко, А. П. Данілова, Т. Ю. Куниця);
програма освітньої діяльності курсів підвищення фахової кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів з проблеми «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей» (за заг. наук. редакцією В. Г. Панка; укладачі: С. О. Богданов, А. М. Гірник, О. В. Залеська, Н. П. Ломейко, Н. В. Лунченко, О. В. Федорець).
Протокол від 26 травня 2015 року № 2:
методичний посібник «Виховуємо сімейні цінності у вихованців шкіл-інтернатів» (автори: Л. В. Канішевська, С. О. Свириденко, Л. В. Кузьменко, О. Б. Бернацька, Л. Р. Карпушевська, А. І. Грітчина, О. С. Лящук);
навчально-методичний посібник «Комунікативна культура в сучасній педагогічній практиці» (автор: А. В. Аносова);
навчальний посібник «Основи сучасного виховання» (автори: М. В. Гриньова, О. М. Коберник, Л. В. Малаканова Л. В., Г. Ю. Сорокіна).
Протокол від 14 грудня 2015 року № 4:
просвітницька програма «Створи свою історію» (просвітницька робота громадських організацій у пенітенціарній службі України) (автори: Г. І. Гладій, С. Е. Подгурський, С. С. Хакімова);
методичний посібник «Формування навичок здорового способу життя засобами фізкультурно-оздоровчої роботи на прикладі педагогічного досвіду роботи НВК № 24 (на засадах хортингу)» (автори: І. С. Данилюк, Н. І. Скляр; за заг. ред. З. М. Діхтяренко);
відеозапис лекції «Правда про наркотики» за міжнародною програмою «Нарконон» (за заг. ред. М. В. Грибанової);
методичний посібник «Навчіть дитину захищатися» (автори-упорядники: Т. П. Цюман, О. Л. Нагула; за заг. ред. Т. П. Цюман);
методичний посібник «Вибухонебезпечні предмети: види, загрози і заходи безпеки» (укладачі: О. Багрій, О. Баханов);
методичний посібник «Перша долікарська допомога у надзвичайних ситуаціях» (укладачі: Л. Макарова, Д. Логгінов);
настільна просвітницько-профілактична гра для школярів «Дивись під ноги» (автор-розробник: Т. Л. Лях);
методичний посібник для педагогів «Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації» (укладачі: С. Богданов, О. Заліська).
Протокол від 13 квітня 2016 року № 1:
посібник «Управління процесом формування ділових якостей старшої школи» (автор: Л. А. Мартинець);
навчально-методичний комплект: тренінгова програма для дівчат-підлітків «Вчимося керувати емоціями» та робочий зошит до тренінгової програми «Вчимося керувати емоціями» (автори-упорядники: О. К. Васлоян, В. Л. Москаленко, К. А. Новохатня);
методичні рекомендації до проведення просвітницько-профілактичних занять з учнями 1-11 класів «Школа і поліція» (за заг. ред. Т. Журавель, К. Новохатньої, А. Шмалько).
Протокол від 29 червня 2016 року № 2:
посібник «Професійне самовизначення старшокласників в умовах освітнього округу» (автори: О. Л. Морін, Л. А. Гуцан, І. І. Ткачук, О. М. Пархоменко, З. В. Охріменко, Л. І. Гриценок; за ред. О. Л. Моріна);
корекційна програма «Діти і війна: навчання технік зцілення» (упорядники: В. Климчук, Н. Москвіна, О. Прянічнікова);
методичний посібник «Психосоціальна підтримка дітей 9-12 років «Знаю. Можу. Роблю» (автори: Ю. А. Луценко, М. І. Семенова);
навчально-методичний посібник «Будуємо майбутнє разом»: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді» (за заг. ред. Т. В. Журавель, М. А. Снітко);
комплект: програма тренінгових занять для підлітків «Вибір до змін» та робочий зошит «Володар думок» (автори-упорядники: Т. В. Журавель, Н. М. Строєва).
Протокол від 04 жовтня 2016 року № 3:
навчально-методичний посібник, методичні рекомендації «Особистісно орієнтована методика виховання моральної самосвідомості зростаючої особистості в позакласній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів» (автори: К. О. Журба, С. В. Коновець, І. М. Шкільна);
методичні рекомендації «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі» (автори: Є. В. Дубровська, О. Д. Соловйова);
посібник «Формування просоціальної поведінки школярів в умовах превентивного виховного середовища» (автори: В. М. Оржеховська, Т. Є. Федорченко);
навчально-методичний посібник «Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний аспект» (за ред. колегією: К. Б. Левченко, В. Г. Панка, І. М. Трубавіної, Л. Г. Ковальчук, В. Л. Андрєєнкової);
програма виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» та методичні матеріали до неї для учнів 7-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за заг. редакцією: І. Д. Звєрєвої, Ж. В. Петрочко);
«Інформаційно-освітня, протиалкогольна програма «Сімейна розмова». Методичний комплекс» (кер. авт. кол.: В. Г. Панок, авт. кол.: А. М. Вієвський, К. І. Лепеха, Н. В. Лунченко, Ю. А. Луценко, В. Д. Острова, Н. В. Сосновенко).
Протокол від 22 грудня 2016 року № 5:
“навчально-методичний посібник «Соціально-педагогічні основи захисту прав людини, протидії торгівлі людьми та експлуатації дітей» (за заг. редакцією: К. Б. Левченко, Л. Г. Ковальчук).
Протокол від 14 лютого 2017 року № 1:
Протокол від 12 квітня 2017 року № 2:
навчально-методичний посібник для тренерів з курсу «Базові навички шкільних офіцерів поліції» (автори: Солопова Л. В., Новохатня К. А., Журавель Т. В., Андреєнкова В. Л., Зень О. О.);
навчально-методичний посібник «Розвиток здоров’язбережувальної компетентності молоді» (автори-упорядники: Яремчук В. А., Лісова (Тимощук) С. Р., Крампота Ф. Ф., Надрхал Й. Й., Кондренко І. Г.).
Протокол від 16 червня 2017 року № 3:
навчальні програми факультативу «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для 7-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автор-упорядник: Ж. В. Петрочко);
навчальні програми гуртка «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для 7-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автор-упорядник: Ж. В. Петрочко);
навчально-методичний комплекс «Lions Quest» (Лайонс Квест) «Навички зростання» (для учнів 5 класу) та «Навички для підлітків» (для учнів 6 класу) (громадська організація «Лайонс Клабс Інтернешнл – Україна»).
Протокол від 12 жовтня 2017 року № 4:
програма виховних занять «Козацько-лицарське виховання учнів початкової школи» (автори: Набитович М. В., Деленко М. А.);
методичний посібник «Організація соціально-педагогічної підтримки школярів групи ризику» (автори: Алєксєєнко Т. Ф., Жданович Ю. М., Куниця Т. Ю., Малиношевський Р. В., Сергєєва Н. В.).
Протокол від 08 лютого 2018 року № 1:
навчально-методичний комплекс «Lions Quest» (Лайонс Квест) «Навички для підлітків» (для учнів 7-8 класів) (громадська організація «Лайонс Клабс Інтернешнл – Україна»).
Протокол від 13 червня 2018 року № 2:
методичний посібник «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин» (автори-упорядники: Єнжеєвська Л. М., Москалик Е. А., Спектор О. М., Хайленко А. О.);
аудіовізуальний твір національно-патріотичного кінопроекту «Слава Україні! – Героям Слава!» (Союз молодих кінематографістів України «10 Муза»);
методичний посібник «Кодекс безпечного освітнього середовища» (автори-упорядники: Цюман Т. П., Бойчук Н. І.);
методичний посібник «Вчимося творити мир» (за заг. ред.: Л. Колос);
Протокол від 01 серпня 2018 року № 3:
комплекс освітніх програм «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації» (автори: Андрєєнкова В. Л., Левченко К. Б., Матвійчук М. М.).
Протокол від 23 жовтня 2018 року № 4:
освітній комплекс «Основи сім’ї» для учнів 10-11 класів (автор: Буковинський А. Й.);
Протокол від 17 січня 2019 року № 1:
розробка шкільного уроку на тему безпеки підлітків від сексуальних ризиків в мережі Інтернет «Інтимне селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?» (автор: Дьякова А. Д.).
Протокол від 15 квітня 2019 року № 2:
Програма навчального модуля «Основи сім’ї. 10–11 кл.» для підвищення кваліфікації педагогічних працівників (автор: Буковинський А. Й.).
Протокол від 21 червня 2019 року № 3:
навчально-методичний комплект «Навчаюсь. Дію. Захищаю» /початкова школа, ч. ІІ, 3-4 клас/ (автор. колектив: Андросюк В. Є., Андросюк О. Р., Андросюк О. В., Андросюк Л. В., Алмазов О. В., Ачкасова І. М., Левінштейн Є. В., Рассоха М. Й., Семякін О. В.);
програма «Happy Mind Help» − сервіс для самодопомоги (автор: Тен О. Р.);
методичні рекомендації з використання методики «Самоорганізований освітній простір» (автори: Корецька Л. В., Носач І. В., Пєтушкова Л. А. та інші);
освітній електронний курс «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» (автори: Андрєєнкова В. Л., Левченко К. Б., Матвійчук М. М.);
навчально-методичний посібник для тренерів з сексуальної просвіти «Повага. Любов. Секс» (автори: Самусь В. В. та ін.).
Протокол від 30 вересня 2019 року № 4:
навчально-методичний посібник «Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід» (автори: Андрєєнкова В. Л., Батіна Я. С., Безвершенко А. Е., Бурдун С. І. та ін.).
Протокол від 22 жовтня 2019 року № 5:
методичний посібник «Методика формування у старшокласників готовності до захисту Вітчизни у різних типах закладів освіти» (автори: Остапенко О. І., Зубалій М. Д., Тимчик М. В.; за заг. ред. О. І. Остапенка);
методичний посібник «Методичний інструментарій формування у старшокласників готовності до захисту Вітчизни» (автори: З. М. Діхтяренко, Б. Б. Шаповалов; за заг. ред. Б. Б. Шаповалова);
методичні рекомендації «Форми і методи формування в учнів готовності до захисту Вітчизни» (автори: Зубалій М. Д., Остапенко О. І., Тимчик М. В.; за заг. ред. М. Д. Зубалія);
методичні рекомендації «Життя підлітка як цінність: поради вчителям та батькам» (автори: В. М. Шахрай, Т. Ф. Алєксєєнко, Л. В. Гончар, Л. В. Канішевська, О. В. Роговець; за заг. ред. В. М. Шахрай);
методичний посібник «Технології формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у закладах загальної середньої освіти» (автори: Нечерда В. Б., Федорченко Т. Є., Кириченко В. І., Єжова О. О., Хомич О. Л., Гарбузюк І. В., Тарасова Т. В.; за заг. ред. Т. Є. Федорченко);
методичний посібник «Підлітки уразливих категорій: типологія і особливості виховання в умовах закладів загальної середньої освіти» (автори: Нечерда В. Б., Кириченко В. І.; за заг. ред. В. Б. Нечерди);
методичні рекомендації «Зміст, форми і методи формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у закладах загальної середньої освіти» (автори: В. І. Кириченко, В. Б. Нечерда, О. О. Єжова, І. В. Гарбузюк; за заг. ред. В. І. Кириченко);
методичні рекомендації «Форми і методи трудового виховання учнів початкових класів» (автори: Гуцан Л. А., Морін О. Л., Охріменко З. В.; за заг. ред. Л. А. Гуцан);
методичний посібник «Виховуємо у праці» (автори: Гуцан Л. А., Морін О. Л., Охріменко З. В.; за заг. ред. Л. А. Гуцан);
методичний посібник «Формування в учнів основної школи національно-культурної ідентичності в контексті сучасних полікультурних впливів» (автори: К. О. Журба, І. Д. Бех, О. М. Докукіна, С. В. Федоренко, І. М. Шкільна; за заг. ред. К. О. Журби);
методичні рекомендації «Національно-культурна ідентичність підлітка: методика виховання» (автори: К. О. Журба, І. Д. Бех, О. М. Докукіна, С. В. Федоренко, І. М. Шкільна; за заг. ред. К. О. Журби);
Програма навчального модулю з громадянської освіти та виховання «Навчаюсь. Дію. Захищаю. Початкова школа» для підвищення кваліфікації педагогічних працівників (автор. колектив: Андросюк В. Є., Андросюк О. Р., Андросюк О. В., Андросюк Л. В., Алмазов О. В., Ачкасова І. М., Левінштейн Є. В., Рассоха М. Й., Семякін О. В.).