СИСТЕМНЕ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Серед пріоритетів на наступний рік для Міністерства освіти і науки України є впровадження системного підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та навчання педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах та класах.
Днями відбулась перша нарада за участі керівників та методистів ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти (РЦПІО), що створені на базі закладів післядипломної педагогічної освіти, з усіх областей та м. Києва.
Метою впровадження таких заходів є створення взаємозв’язку між ІРЦ та закладами освіти для підвищення якості освітніх послуг, які отримують діти з ООП, та роботи шкільних команд психолого-педагогічного супроводу.
Учасники заходу також обговорили механізм впровадження системного підходу щодо навчання та підвищення кваліфікації педагогів, які працюють з дітьми з ООП.
Наразі уже розпочато підготовку до навчання фахівців щодо складання в закладах освіти індивідуальної програми розвитку дітей з ООП, створення комунікацій між ІРЦ та закладами освіти тощо.
Так, РЦПІО здійснюють:
- методичне та аналітичне забезпечення діяльності ІРЦ;
- підвищення кваліфікації педагогічних працівників ІРЦ, закладів освіти щодо навчання дітей з ООП;
- надають консультативну допомогу з питань навчання дітей з ООП керівникам та педагогічним працівникам шкіл та дитсадків, ІРЦ, установ соціального захисту населення, закладів охорони здоров’я, батькам, представникам органів місцевого самоврядування та громадським об’єднанням.
Ресурс: https://mon.gov.ua/ua/news/sistemne-navchannya-pedagogiv-yaki-pracyuyut-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-prioriteti-mon