A A A K K K
людям з порушенням зору
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області

Заключне заняття обласного майстер-класу

Дата: 04.05.2023 09:33
Кількість переглядів: 93

  27 квітня 2023 року проведено заключне заняття обласного майстер-класу вчителів української мови та літератури, на якому в інтерактивному режимі обговорювалися питання щодо організації педагогічної рефлексії власного досвіду застосування цифрових компетентностей. Керівник майстер-класу Зленко Любов Миколаївна, учитель української мови та літератури Опорного закладу освіти "Миронівський академічний ліцей імені Т.Г.Шевченка Миронівської міської ради Київської області", проаналізувала ефективність роботи учасників над індивідуальними та груповими проєктами, презентувала творчі роботи на створеному сайті "Майстер-клас словесників".

Заняття розпочалося з педагогічних листів у майбутнє, які мотивували учасників до результативної роботи. Любов Миколаївна акцентувала увагу на особливостях педагогічної діяльності сучасного вчителя, який поєднує ролі коуча, тьютора, фасилітатора, модератора, ментора і новатора, представила колегам SWOT-аналіз, який дає чітке розуміння ситуації та вказує напрямок для розвитку. Учасники майстер-класу були залучені до моделювання дорожньої карти, що сприяє якісним змінам у сфері  цифрової освіти та ефективному формуванню цифрових компетентностей. Учителі обмінялися цікавим досвідом застосування цифрових сервісів для співпраці з учасниками освітнього процесу, сприяння активності учнів і їх включення в практико орієнтоване навчання. Вони продемонстрували уміння використовувати  цифрові  освітні середовища, які мотивують учнів до навчання: тести, презентації на Google-сервісах, вправи, сторінки літературних героїв, вікторини, історії успіху на сервісі Padlet, цікаві завдання на LearningApps, тестові завдання на платформах Всеосвіта, На Урок. Широкі можливості сервісу Canva були реалізовані словесниками повною мірою: резюме, презентації, робочі аркуші учнів, ментальні карти, QR-коди, кроссенси тощо.

Інтерактивні вправи на сервісі Wordwall – анаграма «Педагогу сучасного суспільства», відповідники «Цифровізація освіти», випадкове колесо «Практикум цифрових компетентностей» – допомогли актуалізувати і закріпити знання учасників майстер-класу. Методики Едварда де Боно сприяли критичному оцінюванню розвитку власної цифрової компетентності, усвідомленню необхідності навчання протягом життя у цифровому суспільстві, використання цифрових засобів та освітніх ресурсів для неперервного професійного розвитку. Опитування «Кроки до цифрової майстерності вчителя» дало змогу проаналізувати  цифрові інструменти, які  використовуються для проведення уроків, найбільш ефективні онлайн-форми професійного розвитку, широкий спектр засобів комунікації для онлайн-спілкування, створення цифрового контенту, регулярне оновлення навичок в галузі цифрових технологій, підвищення рівня цифрової компетентності після участі в майстер-класі.

Використовуючи ситуацію успіху, Любов Зленко креативно підсумувала результативність роботи вчителів у майстер-класі, нагороджуючи їх віртуальною премією «ТРОП – 7С» у семи номінаціях: учитель у цифровому суспільстві, професійний розвиток, використання цифрових ресурсів, навчання та оцінювання учнів, формування цифрових компетентностей учнів, креативна педагогічна ідея, унікальна модель для реалізації успіху. У творчій атмосфері учасниками була створена і озвучена поезія про актуальність, оригінальність та неповторність мастер-класу.

Насамкінець Любов Миколаївна підготувала колегам оптимістичні передбачення, побажала упевнено досягати вершин у світі цифрових технологій.


« повернутися

Вхід для адміністратора