A A A K K K
людям з порушенням зору
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області

Проведення заходів з питань психічного здоров'я

Дата: 29.05.2024 16:03
Кількість переглядів: 20

Актуальність психологічного супроводу в освітньому процесі визначається вимогами сьогодення та є актуальним стратегічним напрямком розвитку української освіти.

За ініціативи першої леді України Олени Зеленської реалізується Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?» в якій вагомого значення набуває створення безпечного та психологічно комфортного освітнього простору.

Протягом травня місяця у закладах освіти Миронівської ТГ було проведено заходи з питань психічного здоров’я в межах “Місяця обізнаності про ментальне здоров’я”.

Центральненська гімназії: 

  • Бесіди з елементами тренінгу “Ми проти булінгу!”для учнів 1-5 кл.
  • Виховні години “Я важливий!”,“Що таке ментальне здоров’я?”, “Як впоратися зі стресом?” для учнів 7-9 класів.
  • Уроки з ментального здоров’я розроблені у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я “Ти як?” для учнів 7-9 класів.
  • Бесіда з елементами тренінгу “Що мене тривожить? Як піклуватися про ментальне здоров’я”, “Панічна атака” для учнів 7-8 класів.
  • Індивідуальні бесіди з учням, які потребують психологічної підтримки (проводять: практичний психолог і соціальний педагог закладу освіти).

 

Миронівський ЦДЮТ:

У Миронівському ЦДЮТ проведено уроки з питань психчного  здоров’я в межах «Місяця обізнаності про ментальне здоров’я». Було розглянуто питання щодо важливості  підтримки вланого ментального здоров’я, розпізнання ознак різних емоційних проявів, стресу і панічних атак, ознайомлено з техніками для зняття стресу, зниження емоційної напруги. Підготовлено інформаційний буклет «Як зберегти психічне здоров’я», рекомендації тим, хто надає першу психологічну допомогу. Проводилися індивідуальні і групові бесіди  «Життя в умовах воєнного стану»

 

Росавська гімназія:

Важливим пріоритетом в діяльності Росавської гімназії є підтримка та розвиток психічної стійкості учасників освітнього процесу. Для  сприяння формуванню культури піклування про ментальне здоров’я, розуміння та надання інструментів, які  допоможуть дбати про свій внутрішній стан  було проведено  ряд заходів для збереження ментального здоров’я:

  • Гра рефлексія  «Як ми можемо піклуватися про власне здоров’я;
  • Ознайомлення з методикою «Барометр емоцій»;
  • Використовували методику зняття стресу за Джекобсоном»;
  • Для подолання тривожності використовували заняття з нейрографіки.
  • Ознайомились зі світом Дена  і Рори та їх боротьбою проти корпорації стресу;
  • Тренінг для педагогів  «Як підтримати людину в стресі»
  • Семінар  «Моє безпечне місце поруч з тим хто мене підтримує»;
  • Гра «Мій клас моя родина»

 

Іванівська гімназія:

У 9 класі Іванівської гімназії відбувся цикл уроків з ментального здоров’я. На початку роботи з дітьми був проведений графічний експрес-тест “Годинник” з метою визначення рівня життєвої енергії та задоволеності життям.  На заняттях учні пригадали способи, якими можна піклуватися про своє ментальне здоров’я.  Старшокласники відпрацювали ряд технік і практик, які допомагають впоратися зі стресом, тривогою та опанувати злість, склали власні плани стресостійкості.

 

Маслівська гімназія:

  • Виховні години 5-9 класи:

" Психічне здоров'я та його складові "

" Що потрібно зробити аби зберегти своє ментальне здоров'я "

" Вплив сміху на психічне здоров'я "

 

  • Психологічні ігри з учнями початкових класів для створення психологічного комфорту дітей:

"Подарунок другу"

"Мій настрій" а також веселі руханки.

  • Заняття з елементами тренінгу: "Позитивне та негативне мислення: порівняй і обери"

"Психологічна допомога як взяти під контроль емоції

 

Пустовітська гімназія:

  • Психологічний практикум «П’ять кроків до турботи про психічне здоров’я дітей. Як взяти під контроль емоції».
  • Відкритий мікрофон «Мій голос має значення».
  • Мозковий штурм «Ти як?» Ментальне здоров’я дітей  під час війни».
  • Поради «Як потурбуватися про психічне здоров’я».
  • Психологічні ігри «Мій настрій», «Руханки сили».

 

Зеленьківська гімназія:

  • 7 клас перегляд серіалу "Ден і Рора", обговорення у класі та опанування способів подолання стресу та емоційної напруги.
  • Практикування дихальної вправи 4-7-8.
  • 8 клас - перегляд серіалу самостійно та обговорення у класі причин та способів подолання панічних атак.
  • 9 клас перегляд серіалу самостійно з обговоренням у класі 5-ї серії "Боятися - це нормально". Учні у невеликих групах висловили свої думки щодо поведінки у стресових ситуаціях. Після обговорення виконали техніку "Уявна книжка".

 

ОЗО «Миронівський академічний ліцей №3»

  • Інформаційне повідомлення «Травень – місяць обізнаності про ментальне здоров’я»
  • Година спілкування «Ментальне здоров’я; як подбати про себе» (9-10 кл.)
  • Вправа «Хмарка настрою» (1-4 кл.)
  • Інформаційні хвилинки «Як подбати про своє психологічне здоров’я: 5 корисних звичок на кожний день» (1-11 кл.)
  • Проведення ресурсних хвилин та ігор на перервах для зняття стресу (5-7 кл)
  • Перегляд відеоролика «Психічне здоров’я дітей важливе  і це стосується кожного» (1-11кл.)

 

ОЗО «Миронівський академічний ліцей ім.Т.Г.Шевченка»:

В ОЗО "Миронівський академічний ліцей імені Т.Г. Шевченка" було проведено серію уроків з психічного здоров'я для здобувачів освіти 7-11 класів. Учні переглядали серії анімованого коміксу, який розповідає про важливість піклування про ментальне здоров'я та відпрацьовували техніки психологічної самодопомоги та психологічної підтримки, в основу яких входили вправи на заземлення, дихальні вправи, тілесні вправи та вправи на зниження емоційної напруги.

 

 



« повернутися

Вхід для адміністратора